אוריה - בית חם לילדים בסיכוי

אודות: 

באור יהודה ישנן משפחות רבות בעלות רקע מצוקתי ודלות אמצעים מבחינה כלכלית, רגשית ונפשית. משפחות אלה נחשבות ל"משפחות רווחה" ונתמכות ככל האפשר ע"י מחלקת הרווחה בעיר. כידוע, השירותים המוצעים מוגבלים, ואין בכוחם להקיף את כל התחומים הטעונים טיפוח בפלח אוכלוסייה זה. סוגיה חשובה ומדאיגה הדורשת את מלוא תשומת הלב, היא הילדים בני המשפחות הללו.ילדים אשר השהות בבית הוריהם מהווה סיכון אמיתי להתפתחותם התקינה והחיובית.

יתכן ולילדים אלו יכולות אינטלקטואליות ומוסריות גבוהות מאוד, אך הם אינם יכולים לבוא לידי ביטוי בין כתלי ביתם. הוריהם מתקשים בסיפוק צרכיהם הבסיסיים ביותר כמו: בגד ללבוש, ארוחה חמה, עזרה לימודית, אוזן קשבת  והחשוב ביותר- חום ואהבה.

מציאות עגומה זו מביאה את הילדים לנשירה מבית הספר, שוטטות ברחובות עד השעות הקטנות של הלילה וחבירה לגורמים שליליים.

במועדונית 'אוריה' אנו פועלים ליצירת מענה לצרכים המיוחדים של הילדים מתוך רצון ושאיפה להעצמתם. המועדונית מאריכה את יום הלימודים ומצמצת את שהותם בבית, מעניקה ארוחת צהריים וערב, עזרה לימודית, עזרה סוציאלית וטיפולית, לימוד כישורים חברתיים וחבירה לדמויות המהוות דוגמא אישית. בנוסף לטיפוח הילדים והעצמתם, מושם דגש על שמירת קשר הדוק עם ההורים במטרה להשיב לידיהם את האחריות על גידול וחינוך ילדם באופן אחראי וראוי.

לפרטים נוספים- מנהלת המועדונית עדי אורה אריאל- 0506877568